11 תשובות
5/10
לא פדיחה הכל טוב:) לא ישימו לב לזה
לא, את אפילו לא חייבת להוריד.
לדעתי אם רואים אזה כן
תלוי כצה רואים
אם רואים אותם אז זה די כן
אם רואים אותם אז זה די כן
שואל השאלה:
כמו צד *שמאל* של התמונה
כמו צד *שמאל* של התמונה
אנונימית
זה בסדר
מזעזע זה דעתי אבל תעשי מה שבאלך
אנונימי
כן
לא גם אני יוצאת ככה ולי אישית זה לא מפריע
לא
אלא אם כן את ממש בהירה ואז זה קצת בעייתי
אלא אם כן את ממש בהירה ואז זה קצת בעייתי