התחברות הרשמה

ציון סופי 82 בלשון זה טוב?

30 במאי 2019, 19:49
ציוניםבגרותלשון    
6 תשובות
פצצה.
M
Make it happen
כן
J
JustXme
זה סבבה.
B
Black Angel.
גוד
ש
שתי דקות לשתיים עשרה בלילה
אכן
ילדה של אהבה
זה סבבה כזה. זה לא מוריד בהרבה את הממוצע בגלל שזה רק 2 יח"ל
ש
שְׁטִּיפּ
באותו הנושא:
כמה קיבלתם ציון סופי בלשון?
ציון סופי בלשון 66.. סבבה?
אם הייתם מקבלים ציון סופי בין 55 ל 60 בבגרות בלשון, הייתם עושים מועד ב לבגרות?
יש לי 70 כציון סופי בבגרות בלשון, זה טוב?
כמה קיבלתם ציון סופי בלשון? כמה זה נחשב ציון טוב?
ציון סופי בלשון 80 זה טוב? או עדיף לשפר
איך מחשבים ציון סופי בלשון?
ציון סופי בלשון זה המגן והבגרות לחלק ל2?
86 ציון סופי בתעודת הבגרות בלשון זה טוב?
איך אני אמורה לחשב את הציון הסופי בלשון?
55 בציון הסופי בלשון נחשב עובר נכון לא צריך 56?