6 תשובות
826 כרגיל בטח
אנונימית
תאמת אני בעצמי אין לי מושג כי עכשיו צריך את האתר בשביל לבדוק ואין לי איך להיכנס.
אבל אני מאמין שמשהו באיזור 1,200.
בקרוב מאוד זה יעלה ל7 ~אחמאחמ~
אבל אני מאמין שמשהו באיזור 1,200.
בקרוב מאוד זה יעלה ל7 ~אחמאחמ~
^למה ל7 אם אפשר לשאול? אתה חותם?
אנונימית
חתמתי כבר, כן
ל4 חודש.
עם כמה שזה נשמע לא רצוי ושעדיף לי "לברוח", התפקיד שלי באמת אחלה ולעשות עוד 4 חודש לא יזיק לאף אחד.
ל4 חודש.
עם כמה שזה נשמע לא רצוי ושעדיף לי "לברוח", התפקיד שלי באמת אחלה ולעשות עוד 4 חודש לא יזיק לאף אחד.
האמת שלא נשמע לי ככה גם אני מתכננת לחתום חת"ק לכמה חודשים.. זה אחלה כסף באחלה תפקיד אז למה לא
אנונימית
950
באותו הנושא: