4 תשובות
הכי הרבה שלי היה לשים בגדים בהירים עם בגדים כהים למרות שאימא אמרה שאסור.
שמתי סנדלים עם גרביים (רוסיה) :(
והרבצתי למישהי שעיצבנה אותי ובסוף היא זאת שקיבלה השעיה ^_^
הלכתי היום לפעולה ראשונה באיגי שזה ארגון נוער להטבי (אני ג'נדרקווירית), אמרתי להורים שאני נפגשת עם חברים באיזור של בית ספר שנמצא מול זה.
יצאתי מהכיתה שהמורה אמרה שמי שלא רוצה להיות פה שיצא