4 תשובות
כי יש מלא דברים דפוקים בממשלה. אז הציבור יודע שהממשלה לא פועלת נכון, ושבמקרים האלו הוא יותר חכם.
לווא דווקא חכם אבל הציבור חושב על טובתו בעוד הממשלה חושבת על טובתה. זה כל הרעיון של דמוקרטיה, שנבחר את הנציגים שלדעתנו יפעלו לטובתנו... אבל ברוב המקרים הם פועלים רק לטובתם האישית
אנונימית
שואל השאלה:
לפי דעתי אתם טועים...
אני נח כרגע אז לא מתכוון לכתוב עוד גם אם היה
כי הציבור חכם! מה הציבור? חכם!

עד שהוא מצביע לביבי
אנונימית