5 תשובות
אני גם הייתי במקום הזה ואני יכולה להבין אותו
אני מכירה מישהו כזה
ואני אנסה לעזור לו.. אני אחשוב שהוא עובר תקופה קשה והוא צריך עזרה
ואני אנסה לעזור לו.. אני אחשוב שהוא עובר תקופה קשה והוא צריך עזרה
אני אגיד לו שיפנה לעזרה מקצועית
ואני לא אחשוב עליו שום דבר רע
אנשים שעושים את זה קשה להם ואין סיבה לחשוב שום דבר רע על בן אדם כי היא מתמודד ככה עם הקושי שלו
הייתי מנסה להתקרב אליו יותר כשי שאוכל לעזור לו ולמנוע מזה לקרות שוב
ואני לא אחשוב עליו שום דבר רע
אנשים שעושים את זה קשה להם ואין סיבה לחשוב שום דבר רע על בן אדם כי היא מתמודד ככה עם הקושי שלו
הייתי מנסה להתקרב אליו יותר כשי שאוכל לעזור לו ולמנוע מזה לקרות שוב
הייתי מבינה אותו מאוד. קשה להיות כלוא בראש של עצמך.
תכלס אני ינסה לעזור ולהגיד שהם לא לבד ושהם יכולים לשתף אותי ושאני פה בישבילם ויראה להם שהם ממש חשובים לי והכל
באותו הנושא: