15 תשובות
כן
כן.
איזה הלוואי, אני מתקלחת ופותחים לי את המקלחת כאילו זה החדר שלהם
כן, כרגע הדלת שלי סגורה וההורים שלי סבבה עם זה
הידית של הדלת שלי נשברה. קצת בעייתי
לא, אני בחדר משותף בלי דלת.
ממש לא
לא נותנים לי לסגור את הדלת
לא נותנים לי לסגור את הדלת
לא ._.
הידית של הדלת קצת נשברה..בעיה
יאפ
לא, יש לי קומה משלי אבל זו גלריה ואין בה דלת :/. ההורים שלי אמרו שיסגרו את החדר בהזדמנות אבל אני סבורה שזה לא יקרה בזמן הקרוב ^_^.
אנונימית
פרטיות ... ?
מה זה
הלואי שהיתה לי
ולך יש פרטיות בבית
שואלת השאלה ?
מה זה
הלואי שהיתה לי
ולך יש פרטיות בבית
שואלת השאלה ?
באותו הנושא: