2 תשובות
נשמע שהיא צריכה טיפול, לא חושב שיש לך איך להתמודד עם זה.
E1
שואל השאלה:
הקטע שאם היא פוגשת מישהו שהוא לא מהמשפחה היא מתנהגת הכי נורמלי. מנומסת שקטה בן אדם רגיל. מפחדת שאחרים ידעו עליה .
היא שולטת בהתנהגות שלה איכשהו מול אחרים אבל מולנו היא פשוט לא נסבלת
אנונימי