8 תשובות
את יכולה לעשות חסימה
תחסמי אותם
שואל השאלה:
כן פשוט לא נעים לי, ורציתי לדעת אם יש אפשרות כזאת, ואז הם יחשבו שזו הסיבה
כן פשוט לא נעים לי, ורציתי לדעת אם יש אפשרות כזאת, ואז הם יחשבו שזו הסיבה
אנונימית
הם לא יידעו שחסמת אותם
שואל השאלה:
הם ידעו אם אני לא יענה להם לא?
הם ידעו אם אני לא יענה להם לא?
אנונימית
תגידי שיש לך בעיה בטלפון ואת לא מקבלת הודעות, או שתגידי שהבעיה אצלם
שואל השאלה:
באסה
באסה
אנונימית
יש אפשרות שרק אנשי קשר שלך יוסיפו אותך לקבוצות או משהו כזה.. אבל שישלחו הודעות לא ניראלי
באותו הנושא: