7 תשובות
כן זה תהליך
זה התחלה טובה!!
יפה מאוד!! כל הכבוד! לאט לאט תשמרי ותביני את המהות.. תלמדי תוך כדי את האיסורים בשבת וכו', אחרת הכל יתחרבש לך.. בהצלחה, אשרייך(:
כן זה מהתהליך
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
זה תהליך סבבה אבל חובה ההשקעה וזה מה שחשוב אם יש רצון אז בעז"ה גם הצלחה תהייה
שואל השאלה:
אבל יהיה ממש משעמם לא טלפון לא טלוויזיה
וחברים שלי גרים די רחוק ואני לא נוסעת בשבת
מה אתם עושים בשבת מי ששומר?
אנונימית