7 תשובות
כן זה תהליך
זה התחלה טובה!!
יפה מאוד!! כל הכבוד! לאט לאט תשמרי ותביני את המהות.. תלמדי תוך כדי את האיסורים בשבת וכו', אחרת הכל יתחרבש לך.. בהצלחה, אשרייך(:
כן זה מהתהליך
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
זה תהליך סבבה אבל חובה ההשקעה וזה מה שחשוב אם יש רצון אז בעז"ה גם הצלחה תהייה
שואל השאלה:
אבל יהיה ממש משעמם לא טלפון לא טלוויזיה
וחברים שלי גרים די רחוק ואני לא נוסעת בשבת
מה אתם עושים בשבת מי ששומר?
אבל יהיה ממש משעמם לא טלפון לא טלוויזיה
וחברים שלי גרים די רחוק ואני לא נוסעת בשבת
מה אתם עושים בשבת מי ששומר?
אנונימית
באותו הנושא: