4 תשובות
רק אם זה בטעם אננס/משמש.
תלוי איזה סוג ארטיק גם, ובעיקרון כן זה אפשרי אם במילא אתה צרוד להחמיר את זה בגלל הקור והכמות הענקית של הסוכר אבל אם אתה לא, תאכל חופשי (האמת שלא כי זה לא בריא אבל אה, לא משנה)
לא נראלי
לא אבל זה עושה רוק מגעיל חח