4 תשובות
אם הם לא ממשיכים זאת בעיה שלהם, את מנסה להיות הכי נחמדה שיש
אל תתאמצי לא תמיד השיחות זורמות והאנשים לא רציניים
אל תשקיעי בזה יותר מדי מחשבה אם השיחה לא זןרמת לא נורא יבוא מישהו אחר שהשיחה איתו יותר תזרום
אל תראי יותר מדי עניין בהם ותשאירי מקום לסקרנות
לא יודעת כשאומרים לי היי מה קורה אין לי ממש איך להמשיך את השיחה.
אני בדכ או פונה למי שמעניין אותי או עונה למישהו שמגיב על משהו שכתבתי או וואטבר