27 תשובות
יכול להיות היא ברחה לרחוב או משהו
אף אחד לא יודע אם תמצא אותה או לא
אם היא מתחת לבית יש מצב שהיא יולדת מזלט!
או שהיא ברחה
שואל השאלה:
היא נפלה מהמרפסת כנראה בגלל היונים
אנונימי
מאיזה קומה^
שואל השאלה:
4, היא חתולה בוגרת.. בת 5 שנים
אנונימי
רגע מה? אחי ..יש מצב שהיא מתה ומנקים פינו את הגופה שלה או עורבים או כל חיה אחרת
תמשיך לחפש אני מקווה שתמצא!!
היא נפלה מקומה 4?! איך לא הלכת לבדוק אותה מיד?! היא יכלה להיפצע קשה אם לא למות!
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא.. אין גופה, יש לנו 3 כניסות וחצר
אנונימי
שואל השאלה:
באמצע הלילה כנראה ישנו לא ידענו על זה בכלל
אנונימי
מה מתה :( אם היא הייתה מתה הוא בטח היה מוצא גופה טפו טפו טפו
אז איך ידעתם שהיא נפלה מהמרפסת ולא משהו אחר^
גם אופציה^
שואל השאלה:
ציקצקתי לה.. קראתי קצת בשמה, התרחקתי קצת מהטווח של הבניין.. ולא מוצא אותה..
היא נפלה פעם אחת בעבר ומצאתי אותה מאחורי הבית בחורשה שיש לנו כמה מטרים קטנים... מצאנו אותה תוך 3 ימי ואני לא יודע מה קרה הפעם, חיפשנו בכל מקום אפשרי
אנונימי
שואל השאלה:
היא חתולה שאוהבת לצוד יונים, יצא כמה פעמים שהיא צדה יונים ואני מנעתי ממנה
אנונימי
שואל השאלה:
זה ידוע שאנחנו יודעים לנעול את הדלת הראשית ולא להשאיר פתוחה סתם
אז האופציה היחידה היא זה שהיא נפלה מהמרפסת (תוספת) כי זה כבר קרה בעבר
אנונימי
תנסה אולי עם טונה?
אין בדרכ יונים בלילות^
יכול להיות זה ממשהו אחר
שואל השאלה:
כנראה זה קרה ביום שלישי בערב בזמן רדת החשיכה
כי מאז שאבא שלי חזר מהעבודה ביום שלישי בערב הוא לא ראה אותה
אנונימי
אל תדאג בסוף היא תחזור אלייך על ארבע או שלוש
שואל השאלה:
אנחנו מתכננים לעבור דירה כבר המון זמן, רק שאין דירות נורמליות במחיר נורמלי
אנונימי
תמשיך לחפש, תעשה סיבובים בשכונה, יש עוד תקווה, מקווה שתמצא אותה!
שואל השאלה:
אני לא אפסיק לחפש אותה, אני אעשה סיורים יום יום עד שאמצא, וגם אם לא אמצא אני אדע שאני עשיתי הכל בשביל להחזיר את החצי השני של הלב שלי אליי ולהשלים אותו
כי בינתיים הוא שבור
אני אעשה הכל בשביל למצוא אותה, רק בשביל אחותה.. מסכנה היא בדיכאון..
אנונימי
שנה שעברה החתול שלי קפץ מהחלון או נפל אני לא יודעת מה קרה בקיצר ירדתי למטה לחפש אותו ולא מצאתי וממש דאגתי לו ותליתי מודעות שלו בכל הרחוב ואז אחריי שבועיים מצאתי אותו בשיחים למטה. בגלל שהוא היה פעם ראשונה למטה הוא פחד והחליט להתחבא בשיחים ולא לצאת, אולי גם החתול שלך מתחבא שם?
שואל השאלה:
חיפשתי בשיחים מתחת לבניין ולא מצאתי, מקווה שהיא תצא בקרוב...
אנונימי
שואל השאלה:
כן, מצאתי אותה יום שלישי , כולנו מאושרים אחרי הדיכאון שנפל עלינו, היא חסרה לנו שבועיים שלמים
אנונימי
שואל השאלה:
כן, כאילו לא קרה כלום, לא פצועה ולא כלום
אנונימי