9 תשובות
כן
חחח
כן, גם אני בתיסכול הזה, אבל לא בקשר לזמן שאין אלא שאין לי יותר אוזניים כדי לשמוע הכל בבת אחת
לא אוף אני מחפשת שירים יפים. יש לך כמה?
שואל השאלה:
יש לי יותר מכמה.
אנונימית
וואו כל כך
כן זה מעצבן. אין לי שיר תקופתי, יש לי תקופת שירים.
כן כל פעם אני נחשף לשיר יפה אחר שלא שמעתי לפני כן, ומרוב שהוא כל כך יפה ומדהים מתחיל לשמוע אותו בלופ ולא מפסיק וזה לא נמאס