10 תשובות
לא מוזר בכלל
לא
תשקלי להתקרב אליו יותר
לא, סבבה לגמרי..
ידיד שלי היה קורא לי בולבולית שלי אז...... חחח
אנונימית
כן זה מוזר .
מה זה יגמדה יענק
יא גמדה יא ענק זה לא מוזר.
שואל השאלה:
אני אבא^
למה?אנחנו ידידים ממש טובים.. הוא מספר לי על הקראשיות שלו..
אנונימית
חחח בוכה זה הזכיר לי את המשחק הגמד והענק.
תקני לו ממתקים ואז זה לא יהיה מוזר:)
שואל השאלה:
חח^ זה בגלל שהוא 1.77 ואני 151 חחח
אנונימית