4 תשובות
שואל השאלה:
המורה לא מסכימה שאני אעבור מקום
אנונימית
תסבירי לה שהילדה מציקה לך
תנסי למצוא כל מיני סיבות. אולי כדאי שתנסי לקשר את זה ללימודים, ככה למורה יהיה יותר קשה לסרב לך. לי ממש יש בעיה עם מקומות, מהתיכון זה כבר לא ממש משנה כי אנחנו בוחרים לעצמנו אבל הייתי סיוט עם מקומות ביסודי ובחטיבה, אני חייבת לשבת 2 שורות ראשונות ולא ליד אנשים מעצבנים. אני תמיד תירצתי למורים בכל מיני סיבות-שאני נמוכה וקשה לי לראות מרחוק כי מסתירים לי, שקשה לי לשמוע מרחוק, קשה להתרכז(אגב כל אלה נכונים גם ככה). אם זה בקשר למי שיושבת לידך את יכולה להגיד שהיא מפריעה לך להתרכז בשיעור, ומפריעה לך ללמוד. אם המורה לא מקשיבה תחפרי לה על זה, אני לא הייתי מוותרת למורים ועצבנתי אותם עד שהעבירו אותי וזה תמיד עבד, פעם אחת הייתה מחנכת מעצבנת בחטיבה שלא רצתה להעביר אותי מקום מילד מעצבן, והיא לימדה רק חינוך נראה לי אז בכל השיעורים פשוט עברתי לשבת ליד חברה שלי, לפעמים היא העבירה אותי בחזרה אבל בסוף ויתרה ונתנה לי לשבת שם. כבר מהחטיבה היו ילדים שלא שמו על המקומות שהמורים שמו אותם, אם תתעקשי מספיק היא תשכח/תוותר.
אנונימית
תנסי להסביר למורה שחשוב שאת תהי בשיא הריכוז/יעילות שלך
ושזה שזו שלידך כל הזמן מדברת מוציא אותך מ-פוקוס