3 תשובות
אל תזכירי את זה שאת יודעת כי הוא לא יודע, זה עלול להישמע יומרני כזה.
פשוט תגידי, תקשיב יש לי רגשות אלייך.
פשוט תגידי, תקשיב יש לי רגשות אלייך.
אני חושבת שכן כדאי כי זה יוריד קצת מתח בשיחה
אל תגידי שאת יודעת
באותו הנושא: