תשובה אחת
לי יש קעקוע גדול ברגל אבל קשה להסביר את התחושה. זה לא כואב וזה לא מגרד.
זה כמו שתעבירי על הרגל עם עיפרון או משהו
את לא מרגישה את זה כ"מחט שנכנסת ויוצאת"
זה ממש אבל ממש בקטנה
זה כמו שתעבירי על הרגל עם עיפרון או משהו
את לא מרגישה את זה כ"מחט שנכנסת ויוצאת"
זה ממש אבל ממש בקטנה
אנונימית
באותו הנושא: