3 תשובות
זה לא כזה סיפור. תקני שיהיו לך כמה... למרות שבנים ולוחמות מקבלות.. אבל עדיף לך לקנות ולא לסמוך עליהם...
רק בנים ובנות עם מדי בנים
אנונימית
יביאו לך בבקום. אני לא קניתי ויש לי מלא, זה לא כזה בעיה למצוא.
באותו הנושא: