8 תשובות
מה אמיץ בלהיות נורמלי
לתלות את זה ממש סמוך למצעד זה סתם לעצבן חחח
מסכים לגמרי, ואני חושב שמגיע להם כל הכבוד על האומץ והכוח ללכת נגד אירגונים כאלה ואחרים. אני מחזק את הדעה הזאת.
אין לי כח להגיב על זה אפילו
שיתלו מה שבא להם, אם העירייה מאשרת שלטים כאלו זה אומר הכל
מזל טוב
שמי שעשה את זה הוא חתיכת פחדן להטבפוב שפוחד מהמצעד שיהיה מחר בירושלים. אני יודעת שאני מדברת בצורה כועסת עכשיו, אני באמת כועסת
אחלה להם
אני שונאת אנשים כאלו
באותו הנושא: