יש מישהו שממש נחמד אליי בעבודה ועוזר לי ואני חייבת את עזרתכם
ואני ממש סגורה וביישנית וחסרת בטחון עצמי בהגזמה ואני לא מצליחה להראות לו את זה שאני ממש מעריכה את מה שהוא עושה, אני גן אמרתי לו תודה אבל אני תמיד נראת כעוסה כזאת ומרוחקת וממש בא לי שיבין שאני מתה עליו!! חח איך לגרום לזה לקרות?