6 תשובות
שואל השאלה:
השמלה די פשוטה,ללא קישוטים,וגם לא צמודה מידי רק החלק העליון,והגב טיפה טיפה פתוח.
והעקב הוא בצבע שחור לק כזה...משהו נחמד גם.
השמלה די פשוטה,ללא קישוטים,וגם לא צמודה מידי רק החלק העליון,והגב טיפה טיפה פתוח.
והעקב הוא בצבע שחור לק כזה...משהו נחמד גם.
אנונימית
נו אז מעולה. נשמע ממש יפה
שואל השאלה:
ומה לעשות בשיער? הוא ארוך אצלי-יחסית.
ואני לא טובה בלעשות צמות וכאלה...
רק גולגול או קוקו.
ומה לעשות בשיער? הוא ארוך אצלי-יחסית.
ואני לא טובה בלעשות צמות וכאלה...
רק גולגול או קוקו.
אנונימית
תהי פשוט בפזור
תעשי אולי בייביליס
תעשי אולי בייביליס
שמלה, שמלה זה נחמד
לא, שמלה זה לא יהיה מוגזם זה יהיה יפה
באותו הנושא: