תשובה אחת
ממש לא ברור מהי התחממות יתר, מאחר ועל המנוע להתחמם עד רמה מסויימת, ולאחר מכן נכנס לפעולה מאוורר חשמלי, המקרר את הרדיאטור, כך שרמות המנוע לא יגיעו לטווח הלא רצוי.
המנוע יכול להתחמם מהסיבות הנפוצות הבאות: חוסר נוזלים ברדיאטור כתוצאה מתקלות שונות, כולל חבקים רופפים של מערכות הקירור וכד', גשש החום לא פועל עקב תקלה כלשהי, כגון גשש לא תקין, חוט מנותק וכד', כל אלה לא יפעילו את המאוורר, אם כי ייתכן כי גם המאוורר לא תקין.
הצעתי שטרם נסיעה תבדוק את רמות הנוזלים הן ברדיאטור והן במערכת העליונה, חזק חבקים ובדוק צינורות המים, ואם אכן רמת חום המנוע מגיעה לקרבת הסימון האדום המסוכן, אזי כנס למוסך לבדיקה כוללנית של מערכת הקירור.
המנוע יכול להתחמם מהסיבות הנפוצות הבאות: חוסר נוזלים ברדיאטור כתוצאה מתקלות שונות, כולל חבקים רופפים של מערכות הקירור וכד', גשש החום לא פועל עקב תקלה כלשהי, כגון גשש לא תקין, חוט מנותק וכד', כל אלה לא יפעילו את המאוורר, אם כי ייתכן כי גם המאוורר לא תקין.
הצעתי שטרם נסיעה תבדוק את רמות הנוזלים הן ברדיאטור והן במערכת העליונה, חזק חבקים ובדוק צינורות המים, ואם אכן רמת חום המנוע מגיעה לקרבת הסימון האדום המסוכן, אזי כנס למוסך לבדיקה כוללנית של מערכת הקירור.
באותו הנושא: