9 תשובות
את וכל שאר האנשים שחושבים שהם מקוריים ושואלים את זה 4 פעמים ביום .
יותר טינדר
ולא,לא רק את.
ולא,לא רק את.
כמו כל פלטפורמה חברתית ברגע שאנשים מדברים יחד ולפעמים יש כימייה והכל אז יש גם רגש וכו ואנשים מנסים להעביר את זה הלאה, מה שכן זאת לא המטרה העיקרית של האתר ואם מישהו נרשם במיוחד בשביל זה אז זה לא מומלץ ממש
אבל כן זה קורה ולא מעט ובכל מקום, בין אם זה סטיפס, פייסבוק, דיסוקרד וכו.
אבל כן זה קורה ולא מעט ובכל מקום, בין אם זה סטיפס, פייסבוק, דיסוקרד וכו.
גם אני חושבת
מסכימה
לדעתי קצת
לא גם אני חושבת
בסדר, אנשים מנסים גם פה... מה הבעיה? לא טוב לך אז תגידי להם
רק שתדעי שכן יצאו מפה זוגות אז בואי... בואי
רק שתדעי שכן יצאו מפה זוגות אז בואי... בואי
כל כך! חחח יש פה גם מלא חרמנים מתים
באותו הנושא: