9 תשובות
אל תחשבי על מה הם יחשבו..
בכל מקרה את יכולה גם לשאול חברות שגם יוצאות מה הן לובשות, תעשי כמוהן
שורט וביקיני חלק עליון, או לקחת חולצה במידה סבבה של אח שלך שהיא חלקה ולקשור לחולצת בטן
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא בגד ים בבקשה תסבירו
אנונימית
אני לא הייתי לובשת בגד ים כי אני ממש לא אוהבת ובעצם בכלל אין לי בגד ים ולא הלכתי לים איזה חמש שנים, פעם אחרונה שהייתי בבריכה זה היה בבית ספר כי חייב אצלנו ולבשתי בגדים ממש מכנס ארוך וחולצה ארוכה, כי ככה נוח לי.
אם נוח לך בבגד ים שימי בגד ים
אם את פוחדת שיהרסו הבגדים, תנסי למצוא בגדים שלא אכפת לך מהם
אם מה שמפגיע לך זה מה שיחשבו פשוט אל תתיחסי זה לא באמת מעניין אף אחד אנשים באו להינות במעיין ובכל מקרה זה לא משנה מה יחשבו
הבגדים לא יהרסו לך במים.. הם סהכ ירטבו ואחכ יתייבשו. אני הייתי הולכת עם שורט קצר ואיזה חולצה קרופ רחבה
שואל השאלה:
אבל אז הם יחשבו שאני מתביישת והגינס יהרס מהמים האלה
אנונימית
אני במקומך, הייתי הולכת עם בגד ים וג'ינס קצר או משהו בסגנון
עם את לא מתביישת בעצמך בטח שתבואי
אני יצאתי לפני שבוע עם הכיתה לכדורעף חופים וכולן פחדו לבוא עם ביקיני ובסוף יותר מחצי כיתה הייתה עם ביקיני. הכל טוב.