8 תשובות
אותו טעם
דווקא לי יותר טעים שוקו מבקבוק
זה הכל פסיכולוגי הם משחקים בך
שואל השאלה:
זה ממש מרגיש לי שונה
אנונימית
^ חח
חחח לי יותר טעים מבקבוק אבל הרוב אומרים שקית
אין לי מושג זה בכל מקרה טעים :)))
וואי לגמרי
שוקו משקית פי אלף יותר טעים
הצילו. היום אמרתי את המשפט הזה

בפעם הראשונה בחיים xd
את צודקת כלכך, זה כיף לשתות את זה ככה מה שמשפר את הטעם ;)