5 תשובות
הכי טוב אורגנית
אורגנית ממש טובה
אורגנית שרפה לי טת השיער אבל זה בגלל שהשיער שלי נחשב צבוע
יש לי קרטין ואני ממש מרוצה
אני עשיתי יפנית ואני ממש מרוצה
מניסיון אחרי 8 סוגי החלקות. ממליצה על האורגנית וההודית. בעיניי ההודית הכי טוב. ואין דבר כזה מחזיקה מלא זמן. דרך כלל כל ההחלקה מחזיקות חצי שנה.. תלוי בסוג השיער ובמהירות הצמיחה שלך.