9 תשובות
לא חושבת.
יש שם גם מים.
בלי קשר - לשתות יותר מידי תה זה לא בריא...
יש בזה קפאין, זה מעכב את ספיגת הברזל בגוף, יש בזה חומצה אוקסלית (יכול לגרום לאבנים בכליות), ועוד כמה בעיות...

למרות כל היתרונות - החסרונות לדעתי גוברים על היתרונות. כדאי לשתות לא יותר מכוס תה אחת ביום. אולי שתיים.
תגרגרי מי מלח.
וכשאת מכינה לעצמך תה - תכיני תה עם דבש, כורכום, לימון, דברים בסגנון.
שואל השאלה:
^ואם זה רק ליום יומיים ?בגגל כאב גרון
אנונימית
אבל אל תשתי יותר מ2 כוסות ביום
יש עוד דרכים להתגבר על כאב גרון.
תכלס... תעשי מה שבא לך. אבל לטובתך אני ממליץ לך מקסימום 2 כוסות.
שואל השאלה:
^זה לא כדאי להתגבר זה פשוט שאני לא יכולה לשתות מים רגילים זה כואב לי בגרון
אנונימית
את חייבת לשתות מים. גם אם זה קצת כואב.
אם זה ממש ממש כואב תלכי לרופא. הוא יעזור לך יותר מסטיפס :)
ממש לא