14 תשובות
בעזרת משחקים וצחוקים עפ כל המשפחה
נשרוד.
סתם, עם חברה ומשפחה, יהיה כיף.
סתם, עם חברה ומשפחה, יהיה כיף.
וואלה לא יודע חח...
אנונימי
אלמד לבגרות למשנה, אלך לשיעור תורה כל הלילה בשבועות. בעיקר אלמד לבגרות.
אני בישיבה, אז על ידי תפילות לימוד, שהייה עם חברים, משחקים, קריאת ספרים, שנה כמובן, ואכילה איך אפשר בלי.
שואל השאלה:
אני אעשה כלום.
אשכרה כלום
אני אשחק באותו משחק
ואשתעמם נורא
אני אעשה כלום.
אשכרה כלום
אני אשחק באותו משחק
ואשתעמם נורא
אנונימית
למה מה עם המשפחה שלך?
ספר?
חברים?
ספר?
חברים?
שואל השאלה:
יקראו ספרים וילמדו
לי אין מה לקרןא וללמוד
אין לי חברים
יקראו ספרים וילמדו
לי אין מה לקרןא וללמוד
אין לי חברים
אנונימית
למה?
שואל השאלה:
כי אין לי מה..
כי אין לי מה..
אנונימית
תורה ספרי פרוזה/ עיון?
שואל השאלה:
אני לא כל כך רוצה.. אני גם לא מבינה מה כתוב..
ככה זה תמיד.. אני כל הזמן משחקת באותו משחק וחופרת לכולם כשאני שרה..
אני לא כל כך רוצה.. אני גם לא מבינה מה כתוב..
ככה זה תמיד.. אני כל הזמן משחקת באותו משחק וחופרת לכולם כשאני שרה..
אנונימית
חברות
משפחה
תקראי תהילים..
משפחה
תקראי תהילים..
זה לא ימים (למעשה אין ימים כאלה) שצריך להעביר אותם, צריך לנצל אותם לתורה ולתפילה. כמובן, שנשים פטורות מתלמוד תורה, אבן גם הם יכולת להתפלל ביום הזה וכן לקרוא את ספר תהילים (שבועות - יום פטירת דוד המלך, עליו השלום). אני כבר לא מדבר על כך שנשים צריכות ללמוד את ההלכות של אותן מצוות שהן חייבות בהן.
באותו הנושא: