8 תשובות
טלפון חדש
טלפון. אם את עוד לא יודעת לנגן על גיטרה עדיף להתחיל עם קלאסית
טלפון, טלפון את בטוח צריכה אבל גיטרה זה לא בטוח, יש סיכוי טוב שאחרי שיהיה לך גיטרה את תעזבי אותה
אם הוא באמת לא מסתדר, תבקשי פלאפון חדש... כי לו בטוח יהיה לך שימוש... גיטרה, אנשים נוטים לנטוש.
הייתי קונה מהכסף שלי גיטרה זולה אקוסטית או קלאסית ואם הייתי רואה שאני מתמיד קונה חשמלית בהמשך...
שואל השאלה:
יש לי גיטרה רגילה ואני התחלתי ללמוד^^
אנונימית
אה אוקיי זה משהו אחר... אז חשמלית, ולקנות מהכסף שלי פלאפון חדש, אולי הוא לא יהיה הכי טוב שיש... אבל לפחות כדי להחליף את הנוכחי..
אם כבר יש לך גיטרה אז תמשיכי איתה, רק כשאת יודעת לנגן היטב על הגיטרה ואת בטוחה שלא תנטשי אותה אז תקני גיטרה חשמלית, עכשיו זה עדיין לא הזמן המתאים
שואל השאלה:
צודק;)תודה לכל מי שענה
אנונימית