9 תשובות
שואל השאלה:
זה גם מה שאני חושבת זה נורא... מי האדיוט שהחליט שזה יפה?!?!?!?!.
זה גם מה שאני חושבת זה נורא... מי האדיוט שהחליט שזה יפה?!?!?!?!.
גועל! זה פשוט דבר דוחה!
זה באמת מזעזע חח
אייככסס גועל נפש! מגעיילל!
אז בטח הם שיקרו בתוכנית הזאת רק רוסים עושים ככה ואין לי בעיה עם רוסים איכס יותר גרוע מכרוכס וגרביים!
שואל השאלה:
אני רוסיה אבל אני חושבת שזה נורא ללבוש גרביים עם סנדלים
אני רוסיה אבל אני חושבת שזה נורא ללבוש גרביים עם סנדלים
זה ממש לא יפה! גרביים זה לחורף וסנדלים לקיץ. למה לשים סנדלים עם גרביים? שמים סנדלים בשביל להתקרר קצת בקיץ, וגרביים כדי להתחמם קצת בחורף!
רק רוסים עם סנדלים וגרביים
דוחה, גם אם כולם היו ככה לא הייתי לובשת את זה
באותו הנושא: