4 תשובות
אם את מתחברת לקונספט. אישית אני לא הייתי מתחברת לעניין, לקחת אנשים שרק התגייסו ממקום למקום, ללמד אותם את ערכי צהל, איך להשתמש בנשק וכו' ובעיקרון להפחיד אותם מהמערכת הצבאית וללמד אותם דברים שאין להם קשר לסדיר בשום צורה.
יצאתי לקורס הזה במהלך השרות שלי אחרי הכשרה אחרת בכלל וממש נהנתי
אנונימית
את פשוט מפקדת על ילדים שקטנים ממך בשנתיים והורסת להם "חוויה" של חודש.
אם את אוהבת לשלוט באנשים אז תהני מזה מאוד חחח