8 תשובות
נשמעת כמוני
מגניבה.
חחח אני עושה את זה.מאגניבה רצח כמוני
לאף אחד לא אכפת מאיך שאתה מתלבש, בתכלס.
אממ לא הייתי חושבת
שתלבש מה שבא לה
שתלבש מה שבא לה
אני הולכת רק עם בכדים כאלה לבית ספר
חוץ מזה שאם את שמה את זה עם סניקרס וחולצה סבבה זה ממש אחלה
חוץ מזה שאם את שמה את זה עם סניקרס וחולצה סבבה זה ממש אחלה
אנונימית
לא היה לי אכפת .
שכל אחד יעשה מה שטוב לו .
שכל אחד יעשה מה שטוב לו .
זה סבבה, אפילו יותר מסבבה. זה מראה שלא אכפת לך מה חושבים עלייך ואת לא שמה על אף אחד (:
באותו הנושא: