4 תשובות
כן הוא צריך להעיר על זה
יאפ
יכול להיות שהיא בתת משקל ומנסה לעלות בלי קשר לאנורקסיה, וגם אם מישהי כן אנורקסית היא לאו דווקא רזה
כן.
הייתי בתת משקל קיצוני (אנורקסיה), הלכתי לרופא שלי שהוא רופא עיניים בכלל ואין לו קשר למשקל גוף והוא בעצמו אמר לי. זה התפקיד שלהם
הייתי בתת משקל קיצוני (אנורקסיה), הלכתי לרופא שלי שהוא רופא עיניים בכלל ואין לו קשר למשקל גוף והוא בעצמו אמר לי. זה התפקיד שלהם
אנונימית
באותו הנושא: