7 תשובות
אין סיבה משמעותית.
התשובה מעולם לא הייתה ברורה.
זה פשוט ככה
זה לא קשור לאחים, יש פשוט אנשים שקרנים
כי זה כיף
לא חושבת שזה קשור בכלל
אח שלי הגדול בכלל לא משקר לי...
אני אומרת בעיקר שקרים לבנים כדי להיפטר מהם לא כי בא לי לשקר בשביל הכיף...
שואל השאלה:
^ זה מה שהתכוונתי לבנים