3 תשובות
הכל טוב , את לא חייבת להסביר לו שאת מפחדת אבל עם תעשי את זה , זה יעזור
אחותי אין לך מה להרגיש לא בסדר, אבל פעם אחת תנסי לקפוץ תראי שאין עם זה שום בעיה.
אני אישית לא אוהבת לקפוץ כי זה מרטיב לי את השיער אופס
זה ממש בסדר! את יכולה פעם הבאה שתלכו לבריכה להסביר לו שזה מלחיץ אותך וגם אם לא באלך זה בסדר❤