התחברות הרשמה

הייתי במיונים לגדנע חובלים ולא עברתי, אין לי מושג למה,השקעתי ממש למרות שהיה קשה בפסיכוטכני ולהיות בקורס חובלים זה החלום

זה החלום שלי, אני כל כך רוצה את זה (אני בת) כבר משנה שעברה ואני כל כך מאוכזבת, אמרו לנו היום שאי אפשר להגיש ערעור למיונים לגדנע- מישהו יודע אם בכל זאת אני יכולה לכתוב ערעור משכנע ומנמק ואני אוכל לעשות שוב או שיעבירו אותי לגדנע? בכל מקרה אחרי הגדנע יש את הגיבוש שזה השלב הממיין
בבקשה תעזרו
10 ביוני 2019, 23:18
חיל היםגדנ"עמיוניםחובלחובלים    
תשובה אחת
אם יש לך קשרים תוכלי אולי למצוא דרך להגיע לעוד גדנע אבל חוץ מזה אין ממש מה לעשות, ברוב הדברים בצבא יש רק ניסיון אחד
אנונימית
באותו הנושא:
מה יש במיון של חובלים?
מישהו/י היו היום במיונים לגדנע חובלים וצלילה?
ישלי מחר מיון חובלים ואני חולה
מי היה לאחרונה במיונים לגדנע חובלים/צוללות?
הייתי במיונים למדא
מישהו קיבל זימון למיונים לגדנע של עוקץ ביום ראשון הקרוב?
קיבלתי זימון למיון חובלים צוללות... ללכת?
הייתי במיונים להדרכה, וביקשו מאיתנו לכתוב שלושה אנשים מהקבוצה שהיינו רוצים שיעברו את המיונים ושלושה שלא
הייתי במדא במיונים
מישהו כאן היה בגדנע שייטת ,יום סיירות גיבוש שייטת או ביום מיון לגדנע שייטת ? אם כן תוכלו להגיב בבקשה
אני הייתי במיונים למדא