8 תשובות
לכי לישון ותכווני שעון מעורר אם תישארי ערה את תהיי עוד יותר עייפה עדיף שתנוחי קצת כמה שעות
אנונימית
לדעתי עדיף. מקסימום אם תקומי ותרגישי לא טוב אז תקחי כדור, עדיף לך מאשר לא לישון ככ הרבה זמן- זה ממש דופק את השעות שינה.
בטח שכדאי
עדיף לישון
לישון!
מצטרפת לשאלה
כנ"ל מתלבטת גם!
אני אישית ער היום כל הלילה
אבל לכי על זה! לישון זה טוב
אבל לכי על זה! לישון זה טוב
באותו הנושא: