4 תשובות
למדוד לבד ולא להראות לאף אחד
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זאת חנות קטנה והמוכרת שם מציקה, זה פדיחה להגיד לה שאני לא רוצה עזרה?
אבל זאת חנות קטנה והמוכרת שם מציקה, זה פדיחה להגיד לה שאני לא רוצה עזרה?
אנונימית
לא פדיחה
לא. זו לא פדיחה, פשוט תגידי לה: "לא, תודה אני מסתדרת".
באותו הנושא: