5 תשובות
כשימציאו את ההמצאה הגדולה הבאה אז כולם יעברו אליה ויעזבו תטלפון והמסכים
כשכל אחד יעשה שינוי בעצמו
אנונימית
גם אותי זה מעצבן לא מבין מה כולם מתלהבים מהטלפון
לא בקרוב, זה תלוי בחינוך, ומכיוון שההורים דפוקים, גם הילדים דפוקים, וזה ימשיך ככה לצערנו..
יגמר? אין סיכוי
זה רק ילך ויחמיר כפי שזה נראה