3 תשובות
הייתי בקאמפים וזה כיף בטירוף!!!! הייתי בישראל (כשגרתי באמריקה) והייתי באמריקה בקליפורניה
אני ממש רציתי לנסוע השנה ויצרתי איתם קשר.. וזה עלה 22,600 זה מלא
אז אולי שנה הבאה אני יטוס
אז אולי שנה הבאה אני יטוס
מדהים!!! באמת מדהים
שווה תכסף, חוויה מטורפת
שווה תכסף, חוויה מטורפת
באותו הנושא: