7 תשובות
שואל השאלה:
למה לא? מה כואב לכם קצת להתפלל על מישהו שאתם לא מכירים?
למה לא? מה כואב לכם קצת להתפלל על מישהו שאתם לא מכירים?
אנונימית
קראתי
רפואה שלמה!
רפואה שלמה!
רק בריאות
קראתי רפואה שלמה בעזרת ה'
קראתי בשבילו תפילה אחרת שאני מכירה.
רפואה שלמה 3>
רפואה שלמה 3>
לא למה
קראתי המון בריאות!
באותו הנושא: