7 תשובות
שואל השאלה:
וואן פלוס 7 לא כדאי?
הבנתי שהחדש שיצא או יוצא בקרוב "נוט 10" הוא אש, אבל זה שמועות.

מניסיון אמיתי, גלאקסי 9+ פלאפון מצויין וגם 10.
one plus 7 הכי משתלם לך והוא גם בין הטובים יותר בשוק כרגע
הגלקסי החדש לא זוכר בדיוק את השמות שלהם אבל הם טובים מאוד
הגאלקסי החדשים (אין לי כוח לזכור את השמות המפגרים שלהם , יש חדשים עם מלא מצלמות וזהו)
שואל השאלה:
עד 5000
מה התקציב שלך ?