5 תשובות
אתה בגולן טלקום/סלקום במקרה?
כןן גם לי זה ככה כבר שבועיים
אנונימית
עד שהוא נופל לוקח לו לפחות חצי שנה להגיע לרצפה (אם הבנתם)
אבל אצלי הוא בסדר
אנונימי
גם אצלי
שואל השאלה:
^לא, אני בפלאפון
אנונימי