6 תשובות
באופי אני מת על עצמי.
ביופי.. אני חייב להשמין רצח
ביופי.. אני חייב להשמין רצח
אנונימי
מראה חיצוני את השיער הזקן ובכללי המכלול של הפרצוף, הכי פחות אוהב את הרווח בשיניים
אופי אוהב ב100 אחוז הכל
אופי אוהב ב100 אחוז הכל
שונאת:
אופי - עצלנות, ביישנות
מראה - אף, שיניים
אוהבת:
אופי - שנינות
מראה: ירכיים, שפתיים
אופי - עצלנות, ביישנות
מראה - אף, שיניים
אוהבת:
אופי - שנינות
מראה: ירכיים, שפתיים
אני פשוט שונאת תחוסר ביטחון שלי
ואני אוהבת את השפתיים שלי והחיוך שלי חח
ואני אוהבת את השפתיים שלי והחיוך שלי חח
מראה- מתעבת את האף בוודאות (אבל אף זה הבדל גדול במראה שהוא לא יפה) ואת הצורה של הגוף ואוהבת את השיער ועיניים (חצי קלאץ')
אופי- שונאת ביישנות וקצת שטחיות ואוהבת שאני חושבת שאני נחמדה ולפחות משתדלת להיות נחמדה לכולם
אופי- שונאת ביישנות וקצת שטחיות ואוהבת שאני חושבת שאני נחמדה ולפחות משתדלת להיות נחמדה לכולם
אנונימית
טוב לב, שונאת עקשנות שלי. בגלל זה קשה לי לוותר פה
באותו הנושא: