5 תשובות
זה בכלל לא כאב של שעווה
אם נגיד תצבטי חלק ממש קטן בעור שלך עם ציפורניים- ככה זה מרגיש
שואל השאלה:
וואי ממש תודה ❤
את יכולה לא להרגיש את זה בכלל וזה גם יכול ממש לכאוב לך, זה תלוי ברמת החוזק של הלייזר שעושים לך, לכל אחד עושים רמה ספציפית ואני גם חושבת שהיא משתנה לפי מספר הטיפול.
שואל השאלה:
זה מזכיר כאב של שעווה ?
זה לא קשור לצבע השיער וזה לא ממש כואב