17 תשובות
כי זה חלק מהאמונה הדתית ומחוקותיה
אנונימית
הן יכולות ללבוש בגדים נורמאליים ויפים, פשוט לא כאלה שמבליטים יותר מדי את הגוף וחשופים.
אממ מה? אני חושבת שאני לובשת בגדים נורמליים לחלוטין.
אם בנורמלי את מתכוונת לגופיות ושורטים, אז אנחנו לא מתלבשות ככה כי זה לא צנוע. פשוט מאוד.
אם בנורמלי את מתכוונת לגופיות ושורטים, אז אנחנו לא מתלבשות ככה כי זה לא צנוע. פשוט מאוד.
מה זה אומר בגדים נוראמלים?
חחח מה?
מה זאת אומרת בגדים לא נורמאליים?
אני לא ראיתי דתייה או חרדית שהתלבשה באופן לא נורמלי.
לעומת זאת ראיתי אחרות שמתלבשות באופן לא נורמלי בעליל (היום למשל)
מה זאת אומרת בגדים לא נורמאליים?
אני לא ראיתי דתייה או חרדית שהתלבשה באופן לא נורמלי.
לעומת זאת ראיתי אחרות שמתלבשות באופן לא נורמלי בעליל (היום למשל)
כדי שהבנים לא "יתפתו"
אני דתיה ואני כן הולכת עם חולצה שמראה את המרפק וחצאית שמראה את הברך. לא גופיות,ולא חצאיות חצי ירך.
אחיות שלי הגדולות בנות 28 ו24 הולכות עם חצאיות יותר קצרות מישלי ועם שרוולים קצרים
כל דתי והלבוש שלו... בגדול אסור מעל הברך ומעל המרפק למרות שגם אני בעוונותי לובשת מעל ...
אני אסביר למה.
אם היה לכם יהלום. הייתם נותנים לכולם לגעת בו והייתם מראים אותן לכולם? או שהייתם מעדיפים לשמור על חזק כי הוא יקר ערך בשבילכם ואתם רוצים להגן עליו ולא להראות אותו לכולם...
אותו דבר הגוף שלנו. הגוף שלנו הוא יהלום ואנחנו רוצים לשמור עליו. אנשים צריכים לאהוב את האשה בגלל מי שהיא ולא בגלל שהמחשוף שלה גדול.
אשה לא צריכה בגדים חשופים כדי להוכיח את עצמה בפני מישהו. אני גם חושבת שטוב ללבוש בגדים יפים וזה ממש לא אומר שאשה דתייה צריכה להראות מוזנחת.
אבל אנחנו שואפים שכשמישהו יראה אישה הוא יחשוב . היא שומרת על עצמה ולא ממהרת לחשוף את הגוף שלה בפני כולם . היא מודעת לערך החשוב של הגוף שלה ולזה שהוא הולך להביא חיים לעולם. בקיצור. הגוף שלנו יהלום ואנחנו צריכים לשמור עליו .
אני אסביר למה.
אם היה לכם יהלום. הייתם נותנים לכולם לגעת בו והייתם מראים אותן לכולם? או שהייתם מעדיפים לשמור על חזק כי הוא יקר ערך בשבילכם ואתם רוצים להגן עליו ולא להראות אותו לכולם...
אותו דבר הגוף שלנו. הגוף שלנו הוא יהלום ואנחנו רוצים לשמור עליו. אנשים צריכים לאהוב את האשה בגלל מי שהיא ולא בגלל שהמחשוף שלה גדול.
אשה לא צריכה בגדים חשופים כדי להוכיח את עצמה בפני מישהו. אני גם חושבת שטוב ללבוש בגדים יפים וזה ממש לא אומר שאשה דתייה צריכה להראות מוזנחת.
אבל אנחנו שואפים שכשמישהו יראה אישה הוא יחשוב . היא שומרת על עצמה ולא ממהרת לחשוף את הגוף שלה בפני כולם . היא מודעת לערך החשוב של הגוף שלה ולזה שהוא הולך להביא חיים לעולם. בקיצור. הגוף שלנו יהלום ואנחנו צריכים לשמור עליו .
^^זה שיש נשים שהולכות ככה לא אומר שזה בסדר.
הקדוש ברוך הוא נתן לנו את התורה וצריך ללכת על פיה.
ול- sunny af: יש פה בקישור את השאלה ששאלת
הקדוש ברוך הוא נתן לנו את התורה וצריך ללכת על פיה.
ול- sunny af: יש פה בקישור את השאלה ששאלת
קישורים מצורפים:
לא אמרתי שצריך ללכת ככה. פשוט אמרתי שלא כל הדתיות הולכות עם חולצה שמכסה את המרפק וחצאית שמכסה את הברך
כן.. לכל אחת קשה עם משהו
^^ובגלל זה קשה לי לקרוא להן דתיות.
כי ברגע שמישהי מגדירה את עצמה כדתיה ולא מתלבשת כאחת כזאת זה די סותר
כי ברגע שמישהי מגדירה את עצמה כדתיה ולא מתלבשת כאחת כזאת זה די סותר
אז מה אני אם אני לא דתיה?.
אני לא באה לומר לך מה את ומה את לא.
אני לא מכירה אותך בכלל.
אני רק אומרת שדתיה צריכה להתלבש כמו דתיה. אם היא חוזרת בתשובה והיא עושה את זה בתהליכים זה סבבה אבל אם היא מתכוונת להישאר עם לבוש שהוא חצי צנוע כל החיים זאת בעיה כי צריך לעלות לא להישאר באותו מקום
אני לא מכירה אותך בכלל.
אני רק אומרת שדתיה צריכה להתלבש כמו דתיה. אם היא חוזרת בתשובה והיא עושה את זה בתהליכים זה סבבה אבל אם היא מתכוונת להישאר עם לבוש שהוא חצי צנוע כל החיים זאת בעיה כי צריך לעלות לא להישאר באותו מקום
שאלה מוזרה. דווקא דתיות וחרדיות (אמיתיות) מתלשבות בצורה נורמלית (בניגוד לרוב נשים שאינן דתיות או חרדיות).
אני דתייה ואני לובשת אחלה בגדים לא רק מחשוף ומיני נקרא נורמלי
אנונימית
באותו הנושא: