5 תשובות
כן גם אני קצת
וואו כן
אני, כלכך
כן
לא יצאתי לטיול שנתי חוץ מאחד בכיתה ו'.
אבל אני מצטערת על זה כי זה באמת חוויה,עזבי את הילדיל המעצבנים,את החום,את המסלולים הקשים,בסופו של דבר זה זיכרונות טובים בחדרים וצחוקים וזה
אבל אני מצטערת על זה כי זה באמת חוויה,עזבי את הילדיל המעצבנים,את החום,את המסלולים הקשים,בסופו של דבר זה זיכרונות טובים בחדרים וצחוקים וזה
באותו הנושא: