6 תשובות
צרות של עשירים...
תחליפי לגלקסי... זה ממש טוב תאמיני לי
חוץ מזה אולי תיקני מהכסף שלך חח את בת 25
יש לך את זה ביותר צנוע?
אימאלה שאלה יהיו הצרות שלי.אני עם גלקסי 6 בכלל.
ובכל מקרה,תנסי לדבר איתו או עם מישהו אחר מהמשפחה אמא וכדומה שיכנעו אותו גם
אני מאז ומתמיד עם גאלקסי ואף פעם לא הרגשתי שטעיתי בבחירה שלי ככה שאין לך סיבה להתבאס מזה, אלא אם זה רק כי את לא רוצה שיראו אותך עם גאלקסי ופה הבעיה היא כבר אחרת..