3 תשובות
עד כמה שזה כואב תזיזי את זה כי אחרי זה, זה יהיה יותר כואב(מניסיון) אל תשימי קרח! ובעיקר תעשי סיבובי ידיים (אם עשו לך את זה ביד...) תרגישי טוב(:
שואל השאלה:
תוד רבה לכם;)
אנונימית
אין מה לעשות. אולי מים חמים שירגעיו את האיזור. בדרך כלל כואב כשמפעילים שריר.. יכול להיות שזה בגלל זה